این روزا همسری سر کار سرشون خیلی شلوغه و چندتا ماموریت خارج از استان داشتن. دیروزم که بعد از مدتها رست بودن من مهمون داشتم و مجبور شدن برن بیرون از خونه. امروز هم رست بودن و صبح با هم راهی شدیم و قرار شد سر وقت بیان دنبالم. عصر کلاس زبان داریم و میون این همه مشغله بخاطر گرفتگی و بارونی بودن پاییزی هوا تو ذهنم برنامه میچینم که میریم تو بالکن و چایی داغ با شیرینی میخوریم و تا وقت کلاسم یه کم زبان گوش بدم و غیره.

ولی برنامه ها اونجوری که فک میکردم پیش نرفت. برای همسری کاری پیش اومد و رفتن سرکار و من نه ماشین داشتم و نه کلید داشتم و از طرفی بخاطر اینکه اخر وقت سر کار انرژیم کلا صفر بود یه ساعتی رو نت گردی کردم و به خودم قول دادم تا عصر حسابی زبان خوندنو جبران کنم.... دست از پا درازتر راهی خونه مامانم شدم بدون هیچ کتاب و جزوه ای و فقط با هوای بارونی قشنگ

اولش یه کم دلگیر و عصبی شدم ولی بعدش به فال نیک گرفتم رفتم تو اتاق مجردیم که الان تخت مامان و بابا اونجاست دراز کشیدم با صدای رعدوبرق و بارون لغاتای چند درس که مونده رو حفظ میکنم