یه مدته ننوشتم و دلیل خاصی هم براش ندارم. شاید دیگه خیلی هفته نویسی هام تکراری شده بودن. بچه ها خونه ان و من روزای بیشتری میرم آفیس. هوا هم محشره و بعد رسیدینم میریم پیاده روی یا بازی بدمینتون و والیبال! 

این مدت ها ویکندها همشو بیرون رفتیم. اخرین بار هفته پیش بود که با یه گروه بزرگ یه سفر جاده ای داشتیم که از شمال جزیره شروع کردیم و اومدیم پایین. خیلی خیلی خسته کننده بود برام خیلی. اثلنم حس خوبی نداشتم اون روز. وقتی رسیدیم همسری گفت دیگه همچین کاری نکنیم فقط خستگی میمونه تو تنتمون. واقعا هفته بعدشو کلا خسته بودم واسه همین هر چی دوستامون اصرار کردن که این هفته هم بریم نرفتیم. ویکند قبلی فوق العاده بود و هنوزم حس ارامش و ریلکسیش تو تنمه. راه افتادیم رفتیم یه مسیر جدید رو کشف کردیم پیاده و تو راه کلی تمشک و رزبری خوردیم. یاد روزای اول اومدنمون افتادم که همه جا برامون جدید و قشنگ بود. همون حس رو برام داشت.

برگشتنی پسرا قول گرفته بودن که با دوچرخه بریم هیلساید! کل پیاده رویمون بالای ۱۸۰۰۰ قدم بود ولی دیگه خودشون خواستن. تو راه فکر میکردیم رسیدیم چی بخوریم واسه نهار.پسرا کتلت داشتن و یهوو یاد اب دوغ خیار افتادم. از گرما برگشته بودیم و واقعا میچسبید. اولین ابدوغ خیارمونو تو کانادا بعد سه سال زدیم! چرا اصلا یادش نیافته بودم! پسرا هم کتلت نخوردن و همراه ما اب دوع خیار خوردن و فسقل خان میگفت بازم برام سوپ خیار درست کن؛)

بعدم که با دوچرخه رفتیم هیلساید پارک کردیم کلی هم اونجا راه رفتیم. یه بسته گیلاس خریدیم و همونجا کلشو خوردیم. برگشتیم دیگه شب بود.

این روزا داریم کارتن دکتر رابینسون رو میبینیم و بچه ها واقعا مجذوبش شدن برای ما هم نستالژی خوبیه.

یه اتفاقی افتاد برامون که خیلی خیلی خیلی باعث شد بیشتر و بیشت  ق ر همسرمو بدونم و واقعا حس میکنم بعد مدتها روزمرگی رابطمون دوباره حسابی جون گرفته. 

و اینکه امروز دقیقا یک هفته هست که هر روز سرگیجه دارم. یه روزایی زیاده یه روزایی کمه ولی در کل هست!وقت نمیکنم برم دکتر. دیشب همسری میگفت بریم بشینیم اورژانس هم فیلم میبینیم هم منتظر میشیم نوبتمون بشه. حوصلم نکشید . ببینم هفته بعد میتونم کاریش کنم یا نه.

و اینکه اینجا مینویسم خودمم یادم باشه! به همسری میگم اگه خواستم لباس بخرم لطفا بهم بگو که لباس به اندازه کافی همه جور استایلی داری و نخر! اونوقت کی گفتم! همین الان که کلی لباس گرفتم و رسیدم خونه! باید این عادتمو بزارم کنارم.