یه تجربه هایی رو دوست دارم برا خودم ثبت کنم به عنوان نکاتی که یاد میگیرم.

این هفته و هفته پیش جزو شلوغترین و پر چالش ترین روزهای کاری بود. سه روز بعد باید طرح سابمیت شه و مدل ما هنوز جواب بیس رو نداده! همه استرس دارن و مدیرای پروژه بیشتر! پروژه خیلی بزرگه و ریسک خیلی بالایی داره که بخواهیم با یه سری فرضیات جواب بگیریم!

امروز تو جلسه قشنگ معلوم بود از سطح استرس بالا حرفا داشت تیکه دار میشد، با کنایه میشد و جو رو بیشتر متشنج میکرد. 

 

با اینکه صبح قبل شروع به خودم یاداوری کردم که فقط،کاره و الان چیزی که مهمه فقط و فقط پروژست که جواب بگیریم، با این حال حوالی ساعت ۸ شب بود که دیگه تو تله افتادم و به خودم اومدم دیدم دیدم درگیر بازی روانی مدیرپروژه شدم! و باید بگم از ۸ صبح بدون لحظه ای بریک تو جلسه بودم. خستگی هم میتونست دلیلش باشه

ولی یادت باشه تو روزای پر استرس، همه استانه تحملشون پایینه! فقط رو هدف و کاری که باید انجام بشه تمرکز کن. با خالی کردن استرس تو گروه فقط،و فقط انرژی به هدر میدی!  تو این وقتا چیزی که میشنوی مربوط به تو نیست، مربوط به کار هم نیست. فقط و فقط خالی کردن استرس اعضای گروهه