وقتی هفته سیزده برای سونوی ان تی رفتم جنسیت بچه رو برام دختر تعیین کردن. خیلی برام فرقی نداشت جنسیت چی باشه چه دختر چه پسر هر کدوم برام مزایای خودش رو داشت ولی بخاطر پسرک نازم بدم نیومد که جنسیت نی نی پسر باشه که همبازی و دوست همدیگه بشن. سوای سایر مسایل که همیشه دغدغم هست در مورد دو جنس مخالف بچه تو خونه، ولی ته دلم دختر داشتن رو یه نعمت ناب از طرف خدا می دونستم. خلاصه که هفته هجده برای کنترل مجدد رفتم پیش همون دکتر سونوگراف قبلی و ازش خواستم جنسیت رو بگه که تو این هفته صد در صد درست باید گفته باشه و خلاصه از قضا دخترمون محجوب به حیا بود و خودشو نشون نمیداد و اینا صوبتااا و منو فرستاد برم بیرون و قدم بزنم و چیز شیرین بخورم و مجدد رفتم سونو کرد و بازم ناز داشت دخترم و کلی ماساژ و اینور بشو و اونور بشوووو بالاخره  دکتر تایید کرد که دخترههه.

خلاصه که پروسه اسم انتخاب کردن شروع شد که بازم طبق معمول با همسر عزیزتر از جان مثل اسم پسرک به توافق نرسیدیم و اسم پسرک شد همونی که همسری انتخاب کرد و سر این یکی هم این اواخر تسلیم شدم که هر چی همسری میخواد بشههه و بی خودی از الان حرصشو نخورم!!! قبل سفر حج یه خواب دیدم که رفتم سونو و بهم گفتن جنسیت پسرههه!!! وقتی به همسری تعریف کردم خیلی خوشش اومد که خوابم دقیقا همونطوری تعبیر بشه!!!

خلاصه که من هی خودم رو با زمان بارداری پسری مقایسه میکردم که خیلی وزنم نرفته بالا و شکمم کوچیک هست و همه متفق القول اظهار میکردن که شکم دختر و پسر فرق می کنه و این صوبتاااا و اکثرا هم میگفتن تابلو قراره دخمل بیارم!!! ولی من همچنان حساسیت داشتم سر وزن بچه که نکنه کم باشه با این سایز شکم!!! بعد سفر حج که رفتم دکتر برام سونو نوشت و ازش خواستم وزن رو هم تو سونو بنویسه!!! رفتیم سونو یه جای دیگه که دکترم تاکید کرده بود برم اونجا و خلاصه میان صحبتای عاقای سونوگراف شنیدیم که گفت جنسیت پسر!!!! جل الخالقققق دیگه عکس العمل من دیدن داشت که ول کن نبودم و هی می گفتم دکی جان مطمینی؟؟؟

اونم هی زوم میکرد روم به دیفال نی نی و می گفت ایناهاش دیگههه!!! خیلی هم پسره!!! و این گونه بود که خدا تغییر نعمت داد و دخترم رو پسر کرد و همسری به قدری خوشحال بود که گفت اسمشو هر چی تو بگی میذاریم!! ولی چشمم آب نمی خوره!!!

همشم فکر لباسایی هستم که برا دخترم از سفر حج خریدم!!! رویا پردازی های من با دخترک ناز صورتی پوشم که فدای سرم!!!!!