چیزی زیاد و جدیدی برای گفتن نیست!

این هفته کمی فقط کمی تو کار سبک تر بودم! اونم جون تا پنج شش کار کردم نه تا ده شب! اخراشه و ریپورت جمع شد بره سابمیت!

این هفته کلید خونه رو تحویل گرفتیم و خود ریل تور برامون یه پک از خوشمزه جاتی که داخل جزیره تولید شده بودن گذاشته بود! کارشو دوست داشتم. همون روز چند نفری اومدن خونه رو ببینن که کرایه بدیم! عصر که نشسته بودم کف خونه و یه آفتاب قشنگی پهن بود روم حس قشنگ و گرمی داشتم! از اینکه دو سال پیش چقدر همه چی برام گنگ بود اینجا و الان برام شده خونه! 

شب برگشتنی حس سرماخوردگی داشتم! تو راه دارو و شلغم گرفتم که خودمو بسازم. خدا رو شکر جدی نشد!

یه شبم بدخواب شدم و تا کل صبح خوابم نبرد که نبرد! حدود پنج و نیم بود که همسری بیدار شدن و راهی پیاده روی و دیدن طلوع شدیم. یه کمم با هم حرف زدیم و دوست داشتم کلا اون صبحو!

دیگه به برکات تموم کردن کارم حدود ساعتای پنج، با بچه ها با دوچرخه میرفتیم سمت کویین الکساندرا. اونا رو صخره ها بازی میکردن و تخیلاتشون خیلی بامزه بود. منم پشتمو میکردم به افتاب و رو صخره های کنار اقیانوس ارام کتابمو میخوندم! کتاب نردبان شکسته رو تموم کردم و برام جالب بود مباحثش. چندتا کتابو موازی شروع کرده بودم میخوندم برای اولین بار و به این نتیحه رسیدم این روش من نیست! دیگه دارم جدا جدا هر کدوم تو نیمه مونده رو میخونم تموم کنم.

بعدش دوست دارم وارد یه سری از رمانهای عباس معروفی بشم! من خیلی محدود رمان خوندم و هیچ وقت دستم به انتخاب رمان واسه خوندن نمیرفت! این بار میخوام امتحانش کنم.

و اینکه باید ببینم میتونم یه تار پیدا کنم! دلم میخواد ساز تمرین کنم. 

امروز صبح رفتیم یه کم لباس مباس بخریم و بعدش با دوستم و پسزش قرار پیاده روی تو مانت داگلاس داشتیم. نهار رو بچه ها بیرون زدن و ما نخوردیم. صبونه خیلی سنگین زده بودیم. پیاده روی عالی بود و بعدش قرار پیک نیک فردا رو گذاشتیم و هر چند هوا ابریه ولی خب دمای هوا خوبه و من واقعا نیاز دارم به این استراحت این مدلی! بسکه این مدت کار کردم و کل ویکند قبلی رو هم‌ مجبور شدم کار کنم. همسری بساط کوبیده رو ردیف کرد واسه فردا که بچه ها هم خیلی دوست دارن.

امشب بازیمون قشنگ بود! نوبتی یکیمون رو انتخاب میکردیم و یکی از خصوصیات خوب طرف رو میگفتیم بهش و دلیل اینکه چرا ما این خصوصیتشو دوست داریم. دروغ چرا قند تو دلم آب شد پسرام ازم تعریف کردن!