پونزدهم فوریه از پول اکسپرس اینتری دراو شدیم! مینویسم که تاریخ اینا رو ثبت کرده باشم! بالای یه ساختمون بلند بودم که دیلینگ دیلینگ ایمیل اومد و چون میدونستم امروز دراو هست سریع چک کردم و بله خودش بود و باید بگم خیلی خیلی خوشحال شدم! این همه سال منتظر این لحظه بودم که ببینم اصلا اکانتم چه شکلی میشه(؛

 

مقاله رو هر روز یه نیم ساعت یه ساعت بعد کار میموندم افیس ببرم جلو هنوز تموم نشده! دیشبم که رسیدم خونه یه دوش گرفتم و نان استاپ تا اخر شب پای اکانت پی آر بودم. امیدوارم ددلاینو تمدید کنن! 

سرکار هم که یهوو شلوغ شدم! دوشنبه فمیلی دی هست و تعطیله ولی فک کنم بشینم یه چندتا کار شرکتو انجام بدم که ددلاینشون هفته بعده بتونم به موقع تحویل بدم!اگه این جلسات انقدر زیاد نبود میشد زمانو مدیریت کرد! چه خبره اخه این همه جلسه! اصلا نمیفهمم روزا چطوری میگذرن. احساس میکنم این روزا خیلی خیلی سرم شلوغه و شاید دو هفته بعد بتونم خلوت شم اگه مقاله و پی ار تموم شه.

صبح قرار بود برم سایت تصمیم گرفتم یهو از خونه برم برای همین وقت شد که صبح تو تخت پسرا کمی ناز و نوازش کنم و چهارتایی با هم راهی مدرسه شدیم و همین یه حرکت چقدرررر بهم انرژی داد!