خب رسیدیم به انتهای هفته چهارم سال! 

این هفته هم همه برنامه هامون پیش رفت طبق روال و چندتا چیز جدید رو هم اضافه کردیم!

اول اینکه اینستاگرام کلا برام دیگه حذف شد! اکانتمو دیاکتیو کردم. نمیدونید چه آرامشی به ذهن و زندگیم رسید. احساس کردم دیگه تو هر لحظه از فکر و زندگیم یه سری افراد هستن که اونا منو اصلا نمیشناسن و اونوقت من دارم لحظه به لحظه زندگیشون رو فالو میکنم! و متاسفانه دیدم تو خیلی جاها واقعا ارزشی به زندگی من اضافه نمیکنن.

بعد دیدم یه وقتایی میرم سراغ لینکدین که خلا اونو پر کنم. خب چه کاریه. من که کارمو دارم و فقط باید روش وقت بزارم پیشرفت کنم. اونم دیاکتیو کردم. این یعنی کلی زمان به روزهام اضافه شد! من مدتها بود که میخواستم اینکارو بکنم ولی هر بار به هر بهانه ای دوباره برمیگشت.همین یک قلم کلی کلی آرامش و انرژی بهم اضافه کرده.

مورد دوم تغذیه و تحرک هست! خب من اینو از اول سال تو هدف هام گذاشته بودم و مصادف شد با گوش دادن به یه سری از اپیزودهای پادکست جافکری در مورد سلامتی که میتونم بگم فوق العاده بودن! فرستادم همسری هم به مرور گوش بودن که با هم هم راستا باشیم. دیگه کلا نوع تغدیه و خریدهامون که عوض شدن و نوع غذا ها هم که نگم بهتون! و در همین چند وقت فقط با پیاده روی مرتب، نرمش روزانه و تغذیه مناسب سه کیلو کم کردم و برای خیلی زیاده! 

دو روز هم هست صبحا قبل طلوع راهی پیاده روی تند میشیم برای یک ساعت و طلوع رو میبینیم و وقتی افتاب زده برمیگردیم خونه که واقعا عجب انرژی ای بهم میده این قضیه.

دیگه اینکه تصمیم گرفتم در بازه های سه ماهه در یک موضوعی که به کارم مرتبطه عمیق یاد بگیرم و در همون بازه سه ماهه یک چیزی که شاید مرتبط با کارم نباشه ولی مورد علاقم باشه رو در موردش مطالعه کنم. این رو تحت عنوان روش تی T یادگیری در عصر حاضر میگین و وقتی همینو به بچه ها توضیح دادم خیلی علاقمند شدن بهش فک کنن و هر سه ماه یه چیزی رو یاد بگیرن. حالا ببینم خودشون چیکار میکنن.

در مرحله ای از جوگیری قرار دارم که میگم نخوابم لحظه های زندگیم همینجوری نرن😀 ولی خب یاد گرفتم که خواب بخش بزرگی از ارامش روزانه رو میسازه