پسرکم شب قبل زود لالا کرد و برای همین امروز صبح زود شاداب و سرحال بیدار بود. با اینکه خوابم میومد پابه پای خنده های نازش خندیدم و قربون صدقش رفتم. شیرشو که خورد یه سر رفتم سرویس بهداشتی و وقتی برگشتم دیدم خودش خوابش برده که از محالاته و حتما باید اینجا ثبتش میکردم. با تکونای دستش بیدار شد و گریش گرفت ولی نزدیکش نشدم و مجددا سریع خودش خوابید. منم باز افتادم رو دور تند و کارا رو انجام دادم و از دیدن چیزایی که از لباسشویی در میومد حسابی حرص خوردم!، هر دفعه لباسای همسری میره تو لباسشویی علاوه بر صداهای ناهنجار ناشی از انواع سکه و خودکار و پیچ و سایر وسایل وقتی کار ماشین تموم میشه صحنه پر از خرده های کاعد یا دستمال کاعدی روی لباسها واقعا سوهان روح و روانه!پسرک برای خواب بعداز طهرش بازیش گرفت و چون کلافه بود بدون شیرخوردن خوابید. برای همین چند دقیقه بعد از گشنگی بیدار شد و همزمان پدرش رسید خونه و کل خواب این پسر کن فیکون شد و دیگه نخوابید!!!!دوست دارم همسرم عادتهای پسرش رو بشناسه. دوست دارم براش با حوصله وقت بزهره که اینطور نیست.

 

از اینکه پسرک هر روز از صبح با منه میترسم. از اینکه نتونه استقلال پیدا کنه و بشه یه پسر مامانی که همش به من بچسبه. از طرفی کار شبانه روزی خونه و پسرک خستم میکنه و هر چی هم بخوام تطاهر کنم که شادم ته دلم داعونه. تصمیم داشتم وقتی همسری عصر میرسه خونه دیگه دست به پسرک نزنم مگه برای شیر خوردنش تا کمی هم برای خودم باشم به دور از نگرانی های روزمره پسری که نمیشه انگاری. همسری وقتی میرسه خسته هستش و اگه پسرک شارز باشه باهاش بازی میکنه و بعدش میره سراع کار خودش. کار خودشم یا بازی با تبلته یا تلویزیون و همیشه هم وسطش خوابش میگیره و اگه وسط خوابوندن پسرک باشه و من کاری باهاش لاشته باشم واقعا حرص میخورم. چون خوابش 180 درجه با خواب پسری فرق لاره و سیلم بیاد بیدار نمیشه، بی خوابی های شبانه خستم نمیکنه ولی این شرایط موجود واقعا از نطر روحی خستم میکنه. اینکه بعد از رسیدن به کارای پسرک تازه بیاد برم وسایل شام رو جمع و جور کنم و حتی یه صندلی رو سر جاش نمیزاره دیوونم میکنه. دیگه انقد تکرار کردم که طرف تو سینک نمونه و بچین تو ماشین خودم خجالت میکشم مجددا تکرار کنم حرفم رو. انزجار ااورترین چیز هم اینه که صدای فوتبال رو که ازش متنفرم میده بالا و همون اولش میخوابه و چون پسرک رو پانه هیچ رقمه نمی تونم اون صدا رو خفه کن. خسته ام خسته!!!!!