بعضی حرفا هستن که کلی رو بالا رفتن و پایین اومدن اعتماد به نفس ادم تاثیر دارن. مادرم تو دوران دبیرستان نظری راجع به قیافم داد که همیشه من از قیافم شرمندم میشد. در صورتی که چهرم از نظر دیگران متوسط رو به زیبا هستش. ولی خوب همون حرف بدجوری تو دلم نفوذ کرد و همیشه تو ذهنم اعتماد به نفس از جانب چهرم نداشتم. هفته پیش بعد تولد زنداداشم که بیرون بودیم.زندا اشم گفت که من از نظر خاله هاش خیلی خوشگل و ناز هستم پشت بندشم تو خرید هر چی پرو میکردم زنداداشم میگفت خوشگلی و بهت میاد همشون.همشونو بردار!!!کلی اعتماد به نفس گرفتم و بعد اون هر جا پا میزارم تو ذهنم هست که خوشگلمممم خب این برا خانوما خعلیییی مهمه.

بعدش سر یه جلسه امتحان که واقعا هیچی نخونده بودم و خودم دقیقا وسط کلاس نشستم که تقلب بقیه رو بشنوم و استفاده کنم و یهووو دیدم خودم دارم به همه جواب سوالا رو میدم و باقی ماجرا و کلی اعتماد به نفس گرفتم

بعدشم وقتی به دکتر پوستم گفتم دوتا بچه دارم کلی تعجب کرد و وقتی سنمو بهشون گفتم خیلی جدی گفتن که اصلا بهم نمیاد و خیلی خوب موندم.

عاقووو من الان یک جو زده با اعتماد به نفس بالا هستم. به سقف نخورم صلواتتتتت