ثبت لحظاتی از عمرم

حال این روزام

شازده کوچولو رو از اول با اصولی که میخوندم پیش میبردم. زمان خوابش نحوه خوابیدنش جای خوابش برنامه منظم خوابش و الان که دو سال رو رد کرده بسیار بسیار ازش راضی ام.

فسقلی از نوزادی خوب میخوابید شباااا تا اینکه نمی دونم از کی و چطوری که الان بخودم اومدم دیدم اصلا شبا نمی تونم بخوابم!!!!! صبحا لهمممم

از وقتی که میام سرکار حال روحیم بهتر شدهه کمی فاصله گرفتن از بچه ها نه فقط برای من خوب بوده بلکه برای خودشونم عالی بوده. ظهر که برمیگردممم خونه شادم سرحالم و دلتنگ بغل کردن جوجه هاااا.

خواب فسقلی رو فعلا نمی تونم تنظیم کنم چون مستلزم گریه و سرو صدای فسقلیه و ممکنه خواب شاده رو بهم بریزهه باید صبر کنم هوا بهتر شه و اتاقشو عوض کنم. اتاق خودش سرده زمستونااااا!!!

از طرفی دلم واقعا شبهای دوتایی با همسرم رو میخواد. نمی دونم چرا یه مدته دقیقا حال و هوای روزای اول عاشقیم اومده به سر و کلمممم!!!

باید یه تصمیم اساسی براش بگیرم. یحتما تختارو جابجا کنم و ما بریم اتاق بچه ها و بچه ها بمونن اتاق ما. آخه اتاق ما گرمه!!!

ولی یه تخت باید بای شازده بخرم چون فسقلی اومده تختشو بالا کشیده!!! الانم که خرج رو دست شوشو گذاشتم و لوستر و پرده خریدممم و چک ماشین و بیمه ماشین هم این ماههه فک نکنم راضی باشه ترتیب اثر بهش بده!!!

اکشال نداره می مونم و با بهار نو میشمممممممم

۹۴/۱۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی