ثبت لحظاتی از عمرم

خوب پیش نمیره

از وقتی که تصمیم گرفته آروم و متین باشه همه چی به شدت خوب پیش میره همه چی سر جاشه و دقیقا دیروز مصادف با 29 فروردین 95 شازدش کلا از پوشک جدا شد و شبا رو هم بدون پوشک می خوابه. این یعنی یه موفقیت بزرگ براش. و دقیقا وقتی قهمید می تونه موفق بشه که بی خیالش بشه و یه روند عادی تو زندگی هر بچه رو خیلی بزرگش نکنه!!!

این روزا هورماناش قاطن ولی اون مهربونه و هنوز صبوره و پای قولش مونده فقط ظهر موقع خواب شازده یه کوچولو زیر قولش زد!!! شاید چون می خواست به همسرش ثایت کنه که شازده رو خوب میشناسه و الان وقت خوابشه و همسرش گفته بود که خوابش نمیاد بزار بره!!!!!!!! و یه موردم عصرش که شازدش کلا بد اخلاق بود و خونه رو گذاشته بود رو سرش و برای هر چیز الکی ای گریه میکرد و در حد صدم ثانیه مادرش رو عصبانی کرد!!! البته بهتره اینطوری بیان بشه که تونست کنترل مادرشو دستش بگیره ولی مادر سریع خودشو جمع کرد و به خودش گفت آروم باش مسلط باش نزار تو رو کنترل کنه و تماممممم شد.

همه چی در ذهن ناخودآگاه آدمها معجزه ایجاد می کنهههه و هر داده ای که به ذهن وارد میشه حتی اگر اون داده فقط تلقین مثبت یا منفی در ذهن فرد باشه باعث ایجاد روابط جدید در نرون های مغز و تغییر الگوریتم آنها میشه. پس بهتره این تغییر در روند رو به بهبود قرار بگیرهههه. تلاشمون رو بکنیم و هیپنوتیزم مانند به خودمون آرامش رو تزریق کنیم.

۹۵/۰۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مینو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی