روزای اول ورزش بدجور دردم میگرفت و خیلی سخت حرکات رو انجام میدادم. الان راحت شده و به نظرم بعضی هاشو باید حذف کنم. انگار وقتی درد نمیاره توفیری هم نداره.

چالش های زندگی هم همینن باید به دردمون بیارن که توفیر داشته باشن تو حالمون. با گذر زمان برامون عادی میشن حل میشن سر میخورن میرن. به عادت در آوردن یه سری رفتارها هم واقعا سخته مثل روزای اول ورزش ولی کم کم چشم باز میکنی میبینی یکی دیگه شدی...

میخوام بگم امروز بهترین روز بود دیدم تقریبا هر روز همینو مینویسم خدا رو شکر انقدر خوب میگذرن که واقعا نمیتونم بگم کیفیت امروز بیشتر بود یا دیروز یا فردای بهتری خواهم ساخت...

از بادمجونای دیشب نتونستم بگذرم و امروز مسماش کردم . مسما با اون عطر و طعم زعفرونش داره جای قورمه رو تو دلم میگیره...

یه چیز جدید که از دیروز تست میکنم غذا خوردن با قاشق کوچیکه و واقعا دوست دارم اینکارو. حجم غذا تو دهنم کم میشه و خوب میجووم و زود از غذا خوردن خسته میشم.

امروز ترازو نشون داد از 58 اومدم پایین...