این روزا رو سلامتی و تحرک و تغذیم وقت میزارم. البته قطعا که پشتکار همسرم تو این مسیر منو هم به راه راست هدایت میکنه. صبح ها پنج بیدار میشن و بعد از تپه و دوچرخه و پیاده روی یه بارم با من پیاده میان اداره. صبحا وقت طلایی منه برای پیاده روی. مشکلش اینه با سرعت راه میرم عرق میکنم و کتونی هم مسلما نمیتونم بپوشم! دیشب فکر میکردم جاش نیم ساعت زودتر برم بدوم بیام دوش بگیرم بعد با ماشین راهی اداره شم! وای فعلا بدنم برای دو آماده نیست.

یه چیز خیلی مفیدم این بود که تمرکزمو میزارم رو نقطعه ضعف بدنم. کمر درد همیشه برای من معضل بوده هم وقتی یه کم راه برم یا سرپا باشم هم نزدیک پریودی. با یه سرچ ساده به صورت مستمر حرکات تقویت کمر رو انجام دادم و نتیجش فوق العادست. از اونجایی که همسرم به شدت ریز بین هستن و از طرفی مادرم سالهاس مشکل زانو دارن بهم گفتن رو زانوم کار کنم. چیزی که همیشه تو مخم بوده ولی هیچ وقت توجه و وقت کافی نداشتم براش امروز شروع کردم و فاجعه بود وقتی دیدم کشاله رانم اصلا باز نمیشه.

پس تا اطلاع ثانوی پیش به سوی باز کردن کشاله ران!