از امروز پستها رو شماره میزنم و سعی میکنم روزانه نویسی کنم. نمیدونم چرا حس میکنم همش در حال وقت کشی هستم و به نظرم نوشتن روزانه کمکم میکنه خودم به عینا یه گزارش از نحوه گذروندن روزهام رو ببینم!

دیروز که روز تمیزکاری شد! همسری زودتر اومدن و چایی زعفرونی دم کرده بودم دوتایی نشستیم تو اتاق بچه ها تا دو طرف ملحفه بچه ها رو کش بدوزم که هی دم به دقیقه دستم به مرتب کردن تختشون نباشه و نتیجه عالی بود و ملحفه تکون نخورده بود. با چایی کشمش خوردم چون این روزا به هر چیزی که میخوام وارد بدنم کنم دقت میکنم!

رژیم همسری تموم شده و هوس ماهی کرده بودن و منم سبزی پلو کنارش درست کردم و با آبلیمو واقعا چسبید! شب هم که گلهای حیاطو آب دادم یهو هوس دوچرخه سواری کردیم و چهارتایی رفتیم بیرون تو خلوتی و خنکی شب دوچرخه سواری کردم. حس کردم زانوم اذیته دیگه برگشتیم.

صبح بابت جلسه مجبور شدم لباس رسمی بپوشم و نتونستم پیاده برم. روز قبلش پیاده رفتم و کتاب سیر عشق آلن دوباتن رو گوش میدادم و اصلا نفهمیدم کی رسیدم! صبح هوس کرده بودم نون پنیر کره گردو با چایی شیرین بخورم خیلی شیک کره رو برگردوندم یخچال. شکر رو حذف کردم تو چایی زنجبیل تازه ریختم و با کشمش خوردم ولی ظهر تولد همکارم بود و برامون بستنی دابلچاکلت خرید که واقعا چسبید!!! تو اداره کلن تمرکزمو برای انجام کارام از دست دادم و وقت زیادی رو حیف میکنم باید یه فکری به حالش بکنم. رسیدم خونه همسری جوجه درست کرده بودن و تا ردیف شه یه جاروی اساسی کشیدیم و خونه دسته گل شد. معده همسری کمی اذیت میکنه و به نظرم دلیلش اینه که چهل روزه لب به غذای پخته نزده و الان باید خیلی آسه آسه شروع کنن به خوردن! الانم رفتن نظارت و تا برگردن پاشم یه دمنوش نعنا و نبات براشون درست کنم.

خب برنامم اینه که تا شب مقاله ای که دستم هست رو تموم کنم و یکی دیگه هم شروع کنم. باید با پسرک پیانو رو ببریم جلو آهنگو یاد گرفته و فقط تمرین میخواد که حس رو وارد قطعش کنه. کتابمو ده صفحه ای ببرم جلو. دیروز که قرار بود ده صفحه بخونم بیشتر رفتم جلو خیلی جذبم کرد. هر چند کتابش مربوط به اقتصاده ولی تو همه بخش های زندگی میشه تعمیمش داد و دوسش دارم. یکی دو روز با مقاله ها برم جلو و مجدد برنامه لانگ ویژنم رو ببرم جلو. سه ماه اول سال رو خیلی خوب و فراتر از برنامه پیش رفتم و واقعا نتیجشو تو زندگیم دیدم. ایمان آوردم که شانس با تلاش و زحمت زیاد جلوت سبز میشه. من تلاشمو میکنم و منتظر جوونه زدن شانس هم میشم.

و اما از خبرا

همچنان پروزا برقرار نیستن و فقط یه پرواز قطری تهران دوحه آنکارا برقراره که خیلی گرونه و حدود ۱۱ فقط قیمت بلیطه و برا جفتمون فک کنم ۲۵ تموم شه. جدا از ریسکش بخاطر کرونا از نظر مالی هم به صرفه نیس و ترجیح میدم همچنان صبر کنم.