خب پشت لپ تاپ منتظر شروع جلسه با استاد جان هستم و الان دقیقا نیم ساعت گذشته ولی هنوز آنلاین نشدن و منم منتظزم. شاید کار غر مترقبه پیش اومده یا اصلا مثل خودم خواب مونده. خداییش ستمه عصر اولین روز ژانویه پاشه بیاد مدلسازی کار کنیم.

 

پریشب به مناسبت شروع سال نو نشستم یه برنامه واسه ایجاد یه سری عادت نوشتم همینکارو تو شروع سال نوی خودمون انجام دادم و نتیجه فو العاده بود. مثلا عادت خوندن روزی بیست صفحه کتاب منو به این جا رسونده که چندین کتاب رو خوندم. ایجاد عادت باعث یه روتین میشه در اون مورد که میخوای پیشرفت کنه و چون روتین شده دیگه صبر نمی کنی تصمیم بگیری اونکار رو انجام بدی یا ندی یا کی انجام بدی که خود این مرحله باعث میشه شاید اصلا انجامش ندی!!!

 

خب چند تا مورد رو علاوه بر مواردی که از قبل داشتم اضافه کردم. یکیش این بود که زمان چک کردن ایسنتا و پیامای گروهام رو ده دقیقه گذاشتم. دومیش بیدار شدن ساعت 5 صبح. دیروز روز اول بود و همون اول وقت یک دور مقاله ریوو کردم با اپلیکشین توماتو. این اپ فو قالعادست تا به خودم میاد یه سیکلش تموم شده و ادامه دادنش باعث میشه کل کارتو تموم کنی و وسطشم استراحت داشته باشی. تو برنامم کذاشتم روزی چهار دور اپ توماتو رو واسه کارای تزم برم. دیروز سه تاش رو تونستم برم .

 

خب یکی از بچه ها هم گروه زده به اسم لاغر بریم کانادا! هههههههههه خیلی اسم جالبی داشت فط سه نفریم که مصمم هستیم از امروز شروع می کنیم. من هدفمو کم کردن وزن نذاشتم هدف رو استمرار گذاشتم و فط تحرک و سلامتی برام مهمه!

 

خب از استاد خبری نشد پا شم برم سر کار خیلی دوست دارم پیاده راهی شم ولی خیلی سرده و می ترسم وسط راه پشیمون شم!