کرکره 9 جولای رو میزنیم بالا و اصلا فکر نمی کنم چه حجم کاری در انتظارمه. وقتی به کلش نگاه می کنم ترسناکه ولی تیکه تیکش می کنم و میرم جلو.

صبح شش بیدار شدم. کمی کار کردم. 7 با استادم جلسه داشتم. تموم شد کمی ایمیل کاری داشتم. املت درست کردم. بزنیم و کارو شروع کنیم.

.

8.49  صبحانه خوردم. یه ماسک رو صورتم گذاشتم.چایی هم دم کردم نشستم پشت لپ تاپ. به تفکیک روزها نوشتم چه کارایی رو باید تحویل بدم و اینجوری یه دیدی دارم که چیو کی انجام بدم. بریم ادامه مقاله

.

9.39 پارت اول کارم که ادیت رفرنس ها بود تمام شد! برم دو سه تا شنا و کش برم و بیام پارت دوم کار.

.

10.03  شنا و کتف و شکم رفتم. بعدشم نشستم چند صفحه کتابمو بردم جلو. چقدر جذبم کرده کتاب "چرا ملت ها شکست میخورن؟" کارو ادامه میدم.

.

10.31 تا الان داشتم اصلاحات جلسه صبح رو انجام میدادم. انقدر جملات مقاله رو نگاه کردم چشام سنگین شد خیلی دوست دارم بخوابم ولی نمیشه. از مقاله سوییچ می کنم رو تصحیح کوییز بچه ها که خوابم بپره.

.

2.52  یه ظرف میوه گذاشتم رو میز و مشغول کوییزها شدم. شصدو دوتا کوییز تصحیح کردم. بعدشم دل پیچه بدی گرفتم آخر سر برای خودم پونه و نبات دم کردم و پتو کشیدم روم که شکمم گرم شه. تو همون حین مشغول تماشای بازی بچه ها شدم و کلا انگار از دنیا جدا بودم. خصوصا که پشت سرشون رو دیوار رقص نور بود که از لای برگای درختای جلوی پنجره رو دیوار افتاده بود. وسطا هم فکر کنم خوابم برده بود و بچه ها اتومات وقتی خوابم بگیره ساکت میشن! با صدای یکیشون که آروم میگفت گرسنمه بیدار شدم. سریع برنج کته کردم. خورشت از دیروز داشتیم. پریدم حموم یه دوش گرفتم. خونه رو مرتب کردم. نهار زدیم. دو بسته گوشت گذاشتم بیرون که برای شام کوفته درست کنم و واسه نهار فردا هم بمونه که سرکار هستیم. اومدم اینجا. الانم میخوام بشینم سوالای درس بعدی رو طرح کنم که خیلی وقته پشت گوش میندازم و تا امشب باید قورتش بدم.

.

5.00 خب طراحی سوالا تموم شد تا کارتابلم وارد کردم فقط باید لینک بدم که اتومات تصحیح شه که اونو نفهمیدم چطوری باید انجام بدم. از یکی از دوستام پرسیدم تا شب بشینم اونم اوکی کنم. چقدر بد گشنم میشه امروز یه لیوان شیر و خرما خوردم و پا شدم واسه بچه ها پاپ کورن درست کردم یه ظرفم برا خودم ریختم. خب فقط موند مقاله. امروز بشینم رو متن و شماره گذاری فرمولا. فردا تو اداره خلوت بودم شکلای متلب رو درست کنم. متلب آنلاین خیلی کنده این روزا و نرم افزارش تو سیستم ادارست.

.