خب من میتونم با گوشیم بنویسیم! اینجوری هم علط املاییم کمه چون کیبرد فارسی دارم. هم میتونم اگه همت کنم روزانه نویسی کنم.

صبح با صدای پای شازده بیدار شدم که قبل هفت داشت پله هارو میرفت پایین. اولش خواستم بیشتر بخوابم بعدش تا ۵ شمردم از تخت پریدم بیرون گفتم شاید زودتر زدیم بیرون و شازده تونست قبل کلاس یه کم بسکتبال بازی کنه.

فسقلی هم با صدای ما بیدار شد و امروز فوتو دی داشتن و تیپ زدن. منم صبونه حاضر کردم و برا اسنک کوکی های اماده که خریده بودیم رو چیدم تو فر. یه ربعه حاضر شد و شکلش،دقیقا مثل شیرینی گراویه خودمون شد. 

لانچ باکس حاضر شد و صدای اش و دفنی رو شنیدن پریدن بیرون. برگشتنی با دوستام هم مسیر شدم و چند روزی بود هی میگفت بیایین یه چایی با هم بزنیم دیگه امروز رو رفتیم تا ده نشستیم چایی خوردیم و به حرفاشون گوش دادم و کلا حرفم نمیومد. رسیدم خونه دلم میخواست دراز بکشم. وسایلامو با یه بشقاب پرتقال اوردم بالا رو تخت. نشستم اول دوتا جاب اپلای کردم. بعدش رفتم تست لیسینینگ بزنم که تکنیک مپ رو یادم رفته بود! رفتم سراغ بیان برتر و دیدن اون فیلم اموزشی منو پرت کرد به چندسال قبل که چقدر زبان رو برای خودم غول کرده بودم!

یه کمم مشغول اسپیک شدم ببینم چی به چیه. همسری امروز زود رسیدن دوتا نون تست کردم با پنیر خوردم و یه فنجون چایی رفتیم دنبال بچه ها. دیگه نهارو میزارم بعد برگشتن بچه ها میپزم.

تثمیم گرفتن یه ساعتی بمونن بازی کنن تو حیاط مدرسه. یه دختری هست تو مدرسه که شازده خیلی باهاش بازی میکنه. امروز دقت کردم دیدم چقدر مراقبشه و چقدر حواسش به دختره هستو چقدم دختره براش ناز داره. مثلا دختره دوید سمت چرخ فلک که بچه ها روش بودن با سرعت میچرخید. شازده رفت کلی تلاش کرد جرخ و فلک رو استام کنه تا دختره سوارش بشه. اسمش سومی sumi هستش! بعدش برگشتیم و شروع کردم مرعا رو سرخ کردم و برنج ابکش کردم توشم پر زعفرون کردم عطرش پخش شه تو خونه. به بچه ها میوه دادم که نیان ات و اَشغال بخورن!

نهارو زدیم رفتن دم در با اش بازی کردن و منم رفتم موهامو روغن نارگیل مالیدم بعدشم رفتم حموم و موهام به شدت نرم و براق شد! جل الخالق! برم تو کار ماسک مو انگار جوابه. نمیدونم چرا اینجا مو وز میمونه و منم که موهام کوتاه کردم دوست دارم لق بمونه! حالا ماسک مو تست کنم ببینم چطور میشه. شبم با بچه ها لگو بازی کردیم سینا دیدیم دیگه شام نخوردیم به جاش میوه زدیم و اومدیم لالا.

نشستم کتاب قورباغه رو قورت بده رو میخونم به انگلیسی و استایل نوشتنشو دوست دارم خیلی

کاش همت کنم هر شب سریالمو ببینم. سریال this is us رو شروع کردمو دوسش دارم خیلی ولی دیر به دیر نگاش میکنم.

روز قشنگ و آرومی بود خسته نشدم چون کار خاصی هم نکردم و صداقت به خرج بدم الکی وقتم تو فضای مجازی تلف شد.

برم ادامه کتاب رو بخونم تا خوابم بگیره