خب دیروز بعد پست گذاشتن ساعت حدود سه بود که از شرکت زدم بیر ن آفتابی بود و گرم! رسیدم خونه کمی با شازده ریاضی کار کردم. دوست داشتم برم بدووم نمونه برای عصر. همسری داشتن ماست درست میکردن انقدر لفتش دادن که خودم کتونیمو پوشیدم زدم بیرون. قشنگ دویدم. دو دقیقه دویدم. دو دقیقه راه رفتم و این سیکل رو چندبار تکرار کردم.

برگشتم خونه سریع سبزی پلو ماهی درست کردم تا بپزه حرکات نرمشی انجام دادم. 

بعدش پریدم دوش گرفتم و شام خوردیم و نصف حالت معمول کشیدم تو بشقابم!

 

بعد شام هم نشستیم پوست شیر ببینیم که من زانوهامو زدم زدم با میز جلو مبلی حرکتای نرمشی پا رو انجام دادم! جو گیر کی بودم من

 

بعدم با شازده ریاضی کار کردیم و بعد میوه و حرف زدن رفتیم تو تخت! نشستم همونجا کتابشونو خوندن و خاموش،کردم لالا کردن.

 

خودم برگشتم تختم و حدکد نیم ساعت با زبان تمرین کردم و غش کردم.

 

امروز که از خونه کار میکردم بچه ها رو خودم بردم مدرسه و متاسفانه صبح با شازده یه کانتکت داشتم و خیلی حالم بد شد قبل مدرسه این اتفاق افتاد. تو راه با هم حرف زدیم مشکل حل بشه و تا دم کلاسشم رفتم. همدیگه رو بوسیدیم و بغل کردیم و رفت کلاس ولی من همچنان داغووونم!

 

بدن درد ناشی از ورزش دیروز حال میده!