دیروز بعد کار سایت رفتم فروشگاهی که وسایل مدرسه بچه هارو سفارش داده بودم که پیک اپ کنم. فقط اسم مدرسه و گرید بچه رو گفتیم خودشون پک رو اماده کرده بودن. عالی بود. هر سال کلی وقتم تلف میشد برا وسایل مدرسه. چون نزدیک آپتاون بودم رفتم سمت اچ اند ام یه ژاکت بافت پشمی خیلی کوزی بگیرم برا داخل افیس که خیلی یخ نگهش میدارن. خیلی چرخیدم اونجا و کلی چیز میز خریدم به جز ژاکت!!! چیزی که مد نظرم بود نداشت. اومدم خونه تن زدم شوشو همه رو تایید کرد و جالبه بازم همشون سیاه بودن و طوسی تیره! فاک! شش تا لباس سیاه

لباس هالوین پسرا رو هم پست اورده بود و کل دیروز رو کیفور بودن. هیچ ربطی هم بهم ندارن این دوتا فسقلی! لباس یکیشون دزدان دریایی یکیشون لباس فضانوردی!! 

عصر با همسری برگشتیم فروشگاه من سایز شلوار رو عوض کنم و یه کمم گشتیمباز و همسری یه کم خرید کردن. یعدم رفتیم کلی اسنک مناسب مدرسه خریدیم واسه پسرا تا یه مدت نریم اونورا خرید! 

رسیدم خونه خیلی گرسنم بود همسری شوید پلو و تن ماهی درست کردن خوردیم پشت بندش سر همون میز شام چاییم خوردم و با یه پتو درازیدم رو مبل و پاهام داشت میشکست! خیلی خیلی درد داشتم.

صبح پسرا رو بردم مدرسه و از امروز مرخصی بودم و لپ تاپ شرکتو باز کردم کار دیروز رو بزنم بره که دیدم دوتا ایمیل ارجنت داشتم برا دیروز بوده که کلا نخونده بودم. هیچی اونو خواستم ردیف کنم مجبور شدم حلسه بزارم. مدیرمم هی عذرخواهی که تو مرخصی هستی و اینا و گفتم دیگه اینو نمیشه کس دیگه ای انجام بده ردیفش میکنم. لیدر گروه گیر الکی سه پیچ داده بود که فلان اشتباه ناشی از چیزی بوده و من توصیح دادم سایت اسسور کامنت داده و تو نت صراحتا نوشته.

سایت اسسور تو جلسه گزارششو باز کرد و نشون داد که همچین چیزی ننوشته و من اون لحظه اسکرینو نگاه نمیکردم و چیز دیگه ای رو چک میکردم. گفتم شاید تو نت بین عکسای پروژه باشه. عکسا رو دونه بع دونه بررسی کردن و نبود و با لحن غیر حرفه ای گفتن یه بارم مرور میکنیم عکسا رو! اینجا بود که رفتم گزارشو باز کردم و دیدم دقیقا کامنت اسسور اونجاست نمیدونم چیو نشون داده بود به لیدر! نشون دادم که این کامنت تو گزارش هست و کلا بحثو تموم کرد!

بعد جلسه با مدیرم صحبت کردم خیلی جدی که چرا باید فلانی این همه وقت ما رو بگیره که اثبات کنه من اشتباه کردم! و وقتی دقیقا نشون دادم اشتباه اسسور بوده و حتی جلوی چشمت یه جای دیگه گزارش رو بهت نشون داده و خودت اصلا متوجه نشدی بحث تموم شد؟! 

درسته انگلیسی زبان دوم ماست ولی دیگه خر که نیستیم رفتار غیر حرفه ایتو میفهمیم! هیچ وقت فک نمیکردم بتونم این قدر محکم از خودم دفاع کنم و طرف هم مجاب بشه و بخواد پیگیری کنه!

بعدشم دیگه نصف روز مرخصیمو گند زدن خودم ریپورتو اصلاح کردم فرستادم که حداقل دیده بشه اصلاح کننده خودم بودم اونم تو مرخصی! به مدیرمم گفتم دیگه یک هفته دسترسی به ایمیلم ندارم. اونم ارزوهای خوب کرد و تشکر و بای بای

این زبان کوفتی رو بهتر و بهتر کن لامصب نیازته!