من برای امسالم برنامه بزرگ و عجیب و غریبی نداشتم ولی چندتا چیز بود که میخواستم بزارم همیشگی جزو روتینمون بمونه. این یه هفته رو خوب پیش رفتیم و امیدوارم همینجوری هم پیش بره. حالا ممکنه یه روزی ادم نه وقتشو داشته باشه نه حالشو ولی همون روند به نظرمخوبه که تو مسیر پیش بره! 

یکیش ورزش و پیاده روی روزانه چهارنفرمونه که خب بخاطر شرایط کاری شبا رفتیم و وقتی برگشتیم با اپ ورزش رو هم انجام دادیم. بچه ها براشون سخت بود که با هدست حل شد. آهنگای موردعلاقشونو گوش میدن و ما به پای ما میان. هر از گاهی هم میدویم که اونم تمرین کرده باشیم.

یکی دیگش ریدینگ تایم شبانمون بود که مدتها بود فراموش شده بود و من واقعا اون تایم رو دوست داشتم اونم برگردوندیم و حدود یک ربع هر جهارتاییمون فقط کتاب میخونیم و خوب چون بچه ها جذب کتاب میشن بیشتر از یه ربع میره جلو.

بعدیش تغذیه سالم هست و که حواسم باشه چی میپزم و چطوری میپزم و چیا میریزم توش که واقعا راضیم از این بخش! غذاهای جدید هم تست میکنیم که برای منی که عاشق اشپزی کردنم عالیه

زبان گوش دادن رو شروع کردم و سعی میکنم هر روز یه پادکست ESL رو ببرم جلو. فریزهای خوبی یاد میده و مهمتر از همه برای من یادگیری اینتونیشن جملاته که اینجا خیلی خیلی مهمه تو فهمیدن حرفات توسط مخاطب!

و اما این یه مورد رو جدید و برای اولین بار میخواهیم تست کنیم وقت تنهایی با پسرا. یه هفته من با یکیشون میرم بیرون و همزمان اون یکی با پدرشون! و هفته بعد جابجا میکنیم. اون تایمم کلا برنامه ریزی با پسراست هر کاری دوست دارن با هم انحام بدیم حتی اگه خواستن میتونن خونه بمونن و فقط حرف و بازی کنیم. این برای ما هیجان انگیزه و خودشونم دوست دارن.

و اما اینستاگرام سم جذاب! انیستال کردم و فقط اجازه دارم تو ویکند نصب کنم لذتمو ببرم و دوباره انیستال کنم که اینم موفقیت امیز بود و فقط تو ویکند باز کردم چندتا پیجی که دوسشون داشتم رو نگاه کردم و دوباره انیستال کردم. چقدر بدون اینستا ادم برا همه چی وقت داره! 

همزمان کتاب فارسی هم میخونم که سرعتم تو خوندنشون بالاست و واقعا تو این دوسال خیلی کم کتاب خونده بودم و باید جبران کنم! من عاشق کتاب خوندنم!